מינויים

מונתה מנהלת חדשה לביה"ס למקצועות הסיעוד ב"וולפסון"

ד"ר אינגה שליו, ששימשה בעשור האחרון כסגנית מנהלת בית הספר לסיעוד, מונתה לתפקיד ומחליפה את ד"ר שרה ניסים שפרשה לגמלאות

ד"ר אינגה שליו, מנהלת ביה"ס לסיעוד ע"ש וולפסון. צילום: דוברות בית החולים

ד"ר אינגה שליו מונתה לתפקיד מנהלת בית הספר למקצועות הסיעוד ע"ש וולפסון. היא מחליפה את ד"ר שרה ניסים שפרשה לאחרונה לגמלאות.

שליו, בת 46, נשואה ואם לשלושה, בוגרת בית הספר האקדמי לאחיות ב"וולפסון", במסגרת התכנית הכללית לתואר ראשון בסיעוד של אוניברסיטת תל אביב. היא בעלת תואר שני בהצטיינות במינהל מערכות בריאות של אוניברסיטת בן גוריון ואת הדוקטורט בתחום כלכלה ומינהל עסקים סיימה בשנת 2018, כאחות מומחית במדיניות ומינהל.

את דרכה המקצועית החלה שליו בפגיה ב"וולפסון" וכעבור כשנתיים עברה לבית הספר לאחיות, שם ביצעה מגוון תפקידים, כאשר במהלך תשע השנים האחרונות שימשה כסגנית מנהלת בית הספר.

"גדלתי וצמחתי ב'וולפסון'", אמרה ד"ר שליו עם מינויה, "אני מרגישה את גודל השליחות והאחריות שלי בהנהגת דור העתיד, כשלנגד עיני נמצאים תמיד הסטודנטים במרכז העשייה האקדמית, ובכוונתי להתוות מדיניות המחזקת את מערך הסיעוד, להדגים מצוינות ורף גבוה של עשייה איכותית. אני מודה על ההזדמנות להשפיע על העשייה המקצועית במערך הסיעוד במדינת ישראל".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית "וולפסון", אמרה: "ד"ר שליו מצטרפת לשורה של נשים מנהלות בכירות המביאות איתן שילוב של מקצועיות, ניסיון רב בתחומן וחתירה מתמדת להובלה ולמצוינות. אין לי ספק שביה"ס למקצועות הסיעוד בניהולה יגיע לשגשוג, לצמיחה ולהובלה ארצית".

נושאים קשורים:  ד"ר אינגה שליו,  בית הספר לסיעוד וולפסון,  מינוי,  חדשות,  ד"ר שרה ניסים,  ד"ר ענת אנגל
תגובות